דלג לתוכן דלג לפוטר

עורך דין משפחה בתל אביב

תוכן עניינים

משפחה יכולה להוות רשת תמיכה בתקופות של קושי וכאב, אך לעיתים עלולים להיווצר בה גם קונפליקטים הנובעים מציפיות ואינטרסים סותרים של כל אחד מבני המשפחה. לא בכדי רבים מחפשים עורך דין משפחה בתל אביב כדי למנוע מחלוקת באמצעות הסכמי ממון או צוואות, וכן כדי לייצג מול הערכאות השונות במקרים של גירושין או התנגדות לצוואה. עורך דין משפחה בתל אביב בקיא בכלל השינויים האחרונים בתחומי הצוואות, הירושות, הגירושין וכלל ההסכמים הנוגעים לקשרים הבין־משפחתיים. במאמר זה נציין מספר נושאים עיקריים שבהם עורך דין משפחה בתל אביב יכול לעזור.

מתארגנים לעתיד עם עורך דין משפחה תל אביב

השירות הראשון שאתם יכולים לקבל מכל עורך דין משפחה בתל אביב הוא שירות של עריכת צוואה. את המסמך הזה עורכים כדי למנוע סכסוכים עתידיים ומתוך רצון להבהיר כיצד רכושכם יחולק לאחר מותכם. בתוך הצוואה הזו אתם יכולים לציין איך הנכסים יחולקו, מי יקבל את המטלטלין בבית ואפילו כיצד הכספים שלכם יתועלו לטובת היורשים שלכם. למשל, יש המחפשים עורך דין משפחה תל אביב, כדי לערוך צוואה שבה הנכדים יקבלו כספים לצורך השכלה גבוהה או כהון עצמי לדירה. ניתן גם להגדיר בתוך הצוואה כללים שונים, למשל רק לאחר שהילדה התחתנה היא תקבל דירה. עורך דין משפחה בתל אביב יכול לקבל תמצות של כל רצונותיכם ולאחר מכן לנסח את הצוואה עבורכם באופן שלא ישתמע לשתי פנים, ולא יגרור מחלוקות.

צוואה הדדית: כך תדעו שבן זוגכם מוגן עם עורך דין משפחה תל אביב

סוג מיוחד של צוואה מכונה צוואה הדדית. זהו מסמך שבו אתם מחליטים שאם אחד מבני הזוג הולך לעולמו, השני יוכל להישאר בדירת המגורים. תוכלו גם להוסיף כיצד הדירה או הנכס יחולקו לאחר מותו של בן הזוג השני. היות ולא ניתן לדעת מי מכם ילך לעולמו קודם, חשוב למנוע מצב שבו הילדים מתעקשים לפנות את האלמן או האלמנה לאחר מותכם מדירת המגורים כדי לחלקה בירושה. עורך דין משפחה בתל אביב יעזור לכל אחד מכם לנסח את הצוואה הזו. לאחר מכן, היא תוחתם בחתימה נוטריונית ותופקד באפוטרופסות הכללית והרשם לענייני ירושה. מדוע חשוב שיהיה מעורב עורך דין משפחה בתל אביב בתהליך? משום שאינכם רוצים שתיפול חלילה טעות בנוסח הצוואה.

ייפוי כוח מתמשך: מי ינהל את כספכם כאשר לא תהיו כשירים?


שירות נוסף שמוצע על ידי עורך דין משפחה בתל אביב, במשרדנו, הוא שירות של ייפוי כוח מתמשך. מדובר במסמך שאינו צוואה, אלא הוא כולל את כל ההוראות שאתם נותנים למיופה כוחכם אם אתם לא תהיו כשירים לבצע פעולות משפטיות שונות, לטפל בחשבון הבנק ובהוצאות השוטפות ואפילו לקבל החלטות רפואיות.

כדאי לדעת כי לא כל עורך דין משפחה רשאי לערוך מסמך כזה. יש לעבור הכשרה מיוחדת, שבסופה עורך הדין מקבל הרשאה לביצוע הפעולה. משרדנו מבצע את התהליך הזה, ומסייע לכתוב את כל ההוראות באופן ברור למיופה הכוח. ניתן גם לקבוע מיופה כוח נפרד לנושאים הרפואיים ואחר לנושאים הכספיים, וכן מיופי כוח חלופיים אם מיופה הכוח הראשון הלך לעולמו או אינו יכול לבצע את תפקידו מסיבה כלשהי. חשוב מאוד לערוך מסמך כזה באמצעות עורך דין משפחה בתל אביב, כדי שלא תמצאו את עצמכם נתונים למרותו של בן משפחה שקיבל אישור להיות אפוטרופוס שלכם, בניגוד לרצונכם.

התנגדות לצוואה על ידי עורך דין משפחה תל אביב

שירות נוסף שמוצע ע״י עורך דין משפחה בתל אביב הוא התנגדות לצוואה. פעמים רבות מוגשת לבית המשפט צוואה שאינה מעודכנת או שנכתבה כתוצאה מלחץ שהופעל על המנוח. כאשר הצוואה מגיעה לבית המשפט יש תקופת חסד, שבה אנשים שמתנגדים לה יכולים להגיש את הסיבה בעטיה הם לא מסכימים להפעלת הצוואה. עורך דין משפחה בתל אביב יסייע לנסח את ההתנגדות ויעזור לכם להביא את המסמכים והעדויות לכך שהצוואה אינה תקינה או אינה תקפה. אם תנצחו, בית המשפט יכול לאשרר צוואה מתאריך מאוחר יותר או לקבוע דרך שונה שבה יחולק העזבון. עו »ד משפחה בתל אביב גם יכול לטפל במקרים שבהם הוגשה התנגדות לצוואה לטובתכם, ולנסות להוכיח לבית־המשפט כי ההתנגדות אינה מוצדקת ועליו לכבד את הצוואה המקורית שהגשתם.

ניסוח הסכם ממון על ידי עורך דין משפחה תל אביב


לאורך השנים זוגות רבים צוברים ממון, ולעיתים בן זוג אחד מגיע לקשר מראש עם הון רב יותר ממשנהו. אם הוא אינו מעוניין לסכן את ההון הזה, וכן במקרה שהוא מעוניין לשמור נכס לילד מנישואים קודמים, רצוי לערוך הסכם ממון במשרד עורך דין משפחה בתל אביב. ההסכם הזה יכול לכלול נכסים שמוזכרים לפי כתובתם או להיות הסכם כללי לכל רכוש שיצבור אחד מבני הזוג, ואינו רוצה לחלקו עם השני.

חשוב לנסח את ההסכם הזה בסיועו של עורך דין משפחה, ולהסביר היטב לבן הזוג השני את משמעותו, כדי שלא ניתן יהיה לבטל את ההסכם במקרה של גירושין בטענה שנחתם מתוך לחץ.
זכרו, אם לא מנסחים את ההסכם בהסכמה, בן הזוג השני עשוי אף הוא להיעזר בשירותי עורך דין משפחה בתל אביב ולהגיש התנגדות לביצוע הסכם הממון.


ניסוח הסכם טרום נישואין – במשרדי עורך דין משפחה בתל אביב


לפני הנישואין קל יותר לחתום על הסכמים שונים, הכוללים תנאים מורכבים לגבי זכויות בן הזוג ברכוש אם הנישואין היו קצרים מאוד. למשל, ניתן לערוך הסכם ממון לפני נישואין שבו נכתב שרק לאחר עשר שנות נישואין לבת הזוג תהיה בעלות חלקית על דירת המגורים. יש להסתייע בשירותי עורך דין משפחה בתל אביב כדי לנסח את ההסכם הזה באופן המיטבי.

חשוב לזכור כי על פי סעיף 1 בחוק יחסי ממון בין בני זוג – התשל »ג-1973 נכתב: “הסכם ממון טעון אישור בית המשפט לענייני משפחה (להלן – בית המשפט) או בית הדין הדתי שלו סמכות השיפוט בענייני נישואין וגירושין של בני הזוג (להלן – בית הדין), וכן טעון שינוי של הסכם כזה אישור כאמור” לכן, חשוב שיהיה עורך דין משפחה בתל אביב, שגם יגיש את המסמך לאישור ערכאה המתאימה כדי שיאושר.

הסכם גירושין רק עם עורך דין לדיני משפחה בתל אביב

נושא חשוב נוסף בטיפולו של עורך דין לדיני משפחה בתל אביב הוא חתימה על הסכם גירושין וטיפול מלא בתיקי גירושין. מדובר בסיטואציה לא קלה בחיים, שבה המשפחה מתפרקת. עורך דין דיני משפחה בתל אביב מסוגל לסייע בקביעת סכום דמי המזונות הדרוש למחייתכם, בקביעת זמני השהות וכן בתביעה של מזונות אישה וחלוקת הרכוש.

אל תחכו עד שיהיה מאוחר מדי. כעת, אתם יודעים בכמה נושאים עו »ד דיני משפחה בתל אביב יכול לעזור לכם. פנו עוד היום למשרד ספיר בן אליהו, עורך דין משפחה בתל אביב וקבלו ייעוץ מקיף כיצד תוכלו לגדר סיכונים בחייכם, ולהיערך לשינויים הידועים מראש וגם אלה הלא צפויים בעתידכם.

עורך דין משפחה בתל אביב
עורך דין משפחה בתל אביב

ליצירת קשר אנא השאירו פרטים ונחזור בהקדם

    Aller au contenu principal